Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr vhodného typu letounu pro dálkové tratě
Kedzior, Jakub ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé práce je určit, na základě dostupných informací od leteckých společností a výrobců, vhodný typ dálkového letadla. Jako hlavní podklady při zpracování této práce mi sloužily knihy o letectví, letadlech, letecké časopisy a internetové odkazy.
Analýza faktorů ovlivňující délku působení nízkonákladového dopravce na trhu
Janků, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést rozbor trhu nízkonákladových dopravců v Evropě, případové studie zaniklých a úspěšných nízkonákladových dopravců a nakonec stanovení faktorů ovlivňujících délku působení dopravce na trhu. Práce je zaměřena pouze na evropský trh v letech 2007 až 2017. Její součástí je stručný popis vzniku nízkonákladových dopravců a jejich rozšíření na evropský trh. Dále se diplomová práce zabývá obecným popisem nízkonákladové letecké společnosti a analýzou evropského trhu nízkonákladových dopravců. V další části už jsou popsáni tři zaniklí nízkonákladoví dopravci, u každého jsou uvedeny základní informace a detailní popis jeho činností. Součástí je také stanovení příčiny zániku každého leteckého dopravce. Dále jsou uvedeny tři úspěšné nízkonákladové aerolinky a jejich detailní popis, stejně jako v předchozí kapitole. Následuje stanovení faktorů, které ovlivňují délku působení nízkonákladového dopravce na trhu, které jsou stanoveny pomocí analýzy ekonomických a provozních ukazatelů nízkonákladových leteckých společností.
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Nečasová, Aneta ; Lang, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem úprav mezinárodní marketingové strategie pro zvolenou společnost. Cílem diplomové práce je návrh vytvoření nových pravidelných leteckých linek z mezinárodního Letiště Brno a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří části, teoretická, analýza současného stavu a návrhová. Úvodem je představena literární rešerše shrnující poznatky získané na základě studia odborné literatury. Následující část charakterizuje současný stav letiště, jsou vypracovány analýzy a představeny výsledky vlastního výzkumu. Na základě výsledků analytické části je vytvořen návrh zavedení nových pravidelných leteckých linek.
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Nečasová, Aneta ; Lang, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem úprav mezinárodní marketingové strategie pro zvolenou společnost. Cílem diplomové práce je návrh vytvoření nových pravidelných leteckých linek z mezinárodního Letiště Brno a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří části, teoretická, analýza současného stavu a návrhová. Úvodem je představena literární rešerše shrnující poznatky získané na základě studia odborné literatury. Následující část charakterizuje současný stav letiště, jsou vypracovány analýzy a představeny výsledky vlastního výzkumu. Na základě výsledků analytické části je vytvořen návrh zavedení nových pravidelných leteckých linek.
Analýza faktorů ovlivňující délku působení nízkonákladového dopravce na trhu
Janků, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést rozbor trhu nízkonákladových dopravců v Evropě, případové studie zaniklých a úspěšných nízkonákladových dopravců a nakonec stanovení faktorů ovlivňujících délku působení dopravce na trhu. Práce je zaměřena pouze na evropský trh v letech 2007 až 2017. Její součástí je stručný popis vzniku nízkonákladových dopravců a jejich rozšíření na evropský trh. Dále se diplomová práce zabývá obecným popisem nízkonákladové letecké společnosti a analýzou evropského trhu nízkonákladových dopravců. V další části už jsou popsáni tři zaniklí nízkonákladoví dopravci, u každého jsou uvedeny základní informace a detailní popis jeho činností. Součástí je také stanovení příčiny zániku každého leteckého dopravce. Dále jsou uvedeny tři úspěšné nízkonákladové aerolinky a jejich detailní popis, stejně jako v předchozí kapitole. Následuje stanovení faktorů, které ovlivňují délku působení nízkonákladového dopravce na trhu, které jsou stanoveny pomocí analýzy ekonomických a provozních ukazatelů nízkonákladových leteckých společností.
Postavení společnosti ČSA na trhu letecké dopravy
Dudová, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje společnosti České Aerolinie, a.s. a analyzuje především její postavení na leteckém trhu. Je zde popsán vývoj ČSA a důležité okolnosti, které zformovaly dnešní podobu společnosti. ČSA se potýkala s ekonomickými problémy, proto je v práci zahrnuta i finanční analýza, jež ukáže, zda má společnost ještě budoucnost. Práce podává i podrobný rozbor leteckého trhu, kde je společnost srovnávána s konkurenčními aerolinkami. ČSA se za posledních deset let výrazně proměnila, a právě na objasnění těchto změn se zaměřuje má práce.
Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y
Sýkora, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty s cílem definovat jednotlivé atributy v tomto odvětví. Práce následně popisuje teorii a podstatu brandingu, přičemž se zaměřuje z velké části na specifické charakteristiky tohoto segmentu. Postupně jsou analyzovány jednotlivé aspekty - branding, positioning, segmentace, budování hodnoty značky a strategické řízení značky. V rámci teorie jsou prezentovány podstatné odlišnosti a zásadní vlastnosti důležité pro úspěšnost brandů aerolinií. V druhé části teoretického bloku je definována generace Y. Kapitola vysvětluje myšlení, mediální návyky a specifika marketingové komunikace cílené na tuto generaci. Ve výzkumné části se tato práce zabývá výzkumem vnímání značek aerolinií u české generace Y, která začíná být velmi podstatnou cílovou skupinou pro trh s leteckou dopravou. V rámci výzkumu je proveden test spontánní a podpořené znalosti značek. Výzkum také zkoumá preference v jednotlivých částech nabízené služby a základní informace o cestovním chování této generace. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na subjektivní vnímání jednotlivých značek aerolinií na českém trhu. Výsledkem je vznik...
Podnikové vzdělávání a jeho vztah k mobilitě a motivaci
Chmel, Václav ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Grznár, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se věnuje podnikovému vzdělávání a v jeho kontextu také podnikové mobilitě a motivaci k tomuto vzdělávání. Rozpracovává širší souvislosti této problematiky, které vidí zejména ve vztahu znalostí a výroby. Vývoj, který tím sleduje, vrcholí v současnosti ve skutečnostech, jež někteří teoretici identifikují jako aspekty společnosti založené na znalostech. Podnikové vzdělávání tato práce chápe jako součást celoživotního vzdělávání a popisuje jeho základní charakteristiky. Stručně charakterizuje i mobilitu pracovníků v podniku a jejich motivaci k podnikovému vzdělávání. Autor využil tento základ jako východiska pro praktický výzkum provedený v technickém úseku letecké společnosti, kde zkoumal postoje jeho pracovníků k problematice své bakalářské práce. Výzkum se zaměřil na pracovní odvětví letecké dopravy, které přináší specifické podmínky pro mobilitu pracovníků, a tudíž i motivaci ke vzdělávání. Zvolená letecká společnost byla vybrána kvůli své velikosti a široce rozpracovanému podnikovému vzdělávání. Výsledky výzkumu ukazují na to, že pracovníci vnímají své podnikové vzdělávání vcelku pozitivně, nevidí ho však jako prostředek využitelný k jejich mobilitě v podniku, přičemž jejich motivace k účasti na podnikovém vzdělávání jsou různé. Práce také přináší seznámení s některými aspekty...
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.
Výběr vhodného typu letounu pro dálkové tratě
Kedzior, Jakub ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé práce je určit, na základě dostupných informací od leteckých společností a výrobců, vhodný typ dálkového letadla. Jako hlavní podklady při zpracování této práce mi sloužily knihy o letectví, letadlech, letecké časopisy a internetové odkazy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.